måndag 20 april 2009

♥ Vintage Stories by Kapp Ahl ♥



Ni har väl inte missat Kapp Ahls Vintage Stories kollektion?!
Om så är fall måste jag rekommendera alla att snabba sig dit, då kollektionen är begränsad.
Du hittar bla vackra romantiska underkläder,kläder samt smycken med lagom vintagekänsla & i ljuva pudriga färger.
Man har också lagt ner omsorg på etiketter i tyg & spets.
Det här gillar jag!
Det kommer ut en ny Vintage kollektion till hösten, då ska jag "hänga på låset"!
Natti natti vänner!
Kram ♥Petra

10 kommentarer:

  1. så søt den serien!!! må skunde meg til butikken!! takk for tipset :)
    håper du får ein fin dag :)
    nattevakts klem :)

    SvaraRadera
  2. Hej Petra!
    Har sett flera bloggerskor tipsa om den här fina kollektionen! Mycket snyggt och till bra priser!
    Vad kul att du o Sofia (Signe 1) är gamla barndomsvänner! Det är nått speciellt med de vännerna man känt så länge:)

    Ha en jättebra dag,
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Har sett den, jättefin men kanske inte i min smak. Underkläderna kan jag tänka mig. Men det är kul att dom gör lite sånt och inte bara det vanliga. Maila gärna mig din adress....

    Kram Anne

    SvaraRadera
  4. Hej! Tack för tipset. Jag gillar också den romantiska stilen. Kram Åsa

    SvaraRadera
  5. Vintage serien är verkligen jättefin. Skulle behöva lite nytt och sommarfint så jag får nog ta mig en sväng till KappAhl imorgon. Tjingeling Anna-Lena

    SvaraRadera
  6. Så himla fin är den! Stod en låång stund och velade bland alla fina kläder härom veckan, men så kunde jag inte betämma mig och det blev inget alls, typiskt mig :) Jag får också ta och hänga på låset till hösten :)

    Armbandet du köpt är så fint, och så blir det som en liten dekoration även när du inte använder det ju.

    Kramkram! Jenny

    SvaraRadera
  7. Gillar också det romantiska i kläder med spets och ljusa färger. Jag såg Vintagekollektionen på Kappahl i helgen och tyckte den var jättefina. Jag har inte köpt något än...
    Ha det gott!
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  8. Vad kul att du blev så inspirerad av Vintage hos mig :)
    Underbara bilder du visar och vilken härlig karamell bubblegums rosa bild du visar!
    Kommer snart tillbaka!
    Kramar C

    SvaraRadera
  9. Lyckades ju få tag i sjalen!;-) Fina grejor!
    Å du vilka sötingar i förra inlägget!!
    Kram Nettan

    SvaraRadera