tisdag 7 april 2009

Flaggduken 2 listar inredningsbutiker

Här kommer min Topp 3-lista på Örebros absolut bästa inredningsbutiker.
Dessa ljuvliga butiker får du inte missa om du skulle vara i krokarna runt Örebro.

No:1 pk design
No:2 ce inne-ute
No:3 stilmagasinet

Pk design hittar du på Storgatan 6.
I deras nya fina vita lokaler hittar du vit lantlig inredning i Dansk/Fransk stil, perfekt för oss Shabby-Chic älskare & alla andra.
Denna pärla bjuder på allt från fantastiska inredningsdetaljer till möbler & tyger.
Här kan jag gå omkring i timmar & bara inspireras i underbar miljö & bland vackra saker.
Örebros finaste & bästa inredningsbutik just nu!

Ce inne-ute finns på Engelbrektsgatan 12.
Här finner du inredning i vitaste vitt & många kända märken.
Stilen här är smakfull & enkel.
I deras fina Orangeri hittar du med säkerhet de växter du vill ha just nu.
En butik jag varmt rekommenderar!

Stilmagasinet ligger på Oskarsvägen 2.
Vacker vit butik med lantlig inredning på öster.
Här finns flera kända märken & här hittar du bla fint porslin.
En butik värt ett besök!
Det finns 2 fina butiker jag vill rekommendera men som ligger lite utanför stan, Nice som du hittar på Marieberg samt Smultrongården som ligger i Södra Dylta.

Kram ♥Petra

1 kommentar:

  1. Min lista!


    No:1 ce inne-ute

    No:2 pk design

    No:3 stilmagasine

    SvaraRadera