måndag 6 april 2009

♥ Flaggduken 2 fyndar ♥


Godmorgon på er alla glada!
I lördags hann jag & mellan lillasyster med en privat loppis jag fått nys om via en vän.
Det var ett konstnärspar som flyttar till varmare breddgrader & sålde ut sitt bohag.
Jag inser i efterhand att vi skulle ha åkt dit vid öppnandet istället för vid stängningen...
Mina fynd är den här superfina brickan samt gamla silverbestick.
Kanske inte något av direkt värde men jag köper med hjärtat, det jag gillar köper jag.
Nu måste jag "bika" iväg!
Kram ♥Petra

10 kommentarer:

  1. Vilka fina fynd du har gjort. Brickan ser väldigt vacker ut. Jag hoppas på att göra lite loppisfynd senare idag. Vad roligt att du lade till min blogg till din lista, jag blev jätteglad. Ha en skön dag och njut av våren.
    Kram Anna-Lena

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Vilken härlig blogg du har med mycket fina bilder! Halkade in här av en slump - och det är jag glad för!
    Ha en bra dag!
    Kram Em
    (Titta gärna in hos mig!)

    SvaraRadera
  3. Hej och tack för ditt besök!

    Fina fynd du gjort! Jag köper oxå med hjärtat, brukar kännas bäst i längden.

    Ha en bra dag!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  4. Fina grejer du hittat, roligt att hitta så mycke fynd!!!

    Ha en bra vecka! Camilla.

    SvaraRadera
  5. Åh vad fint din dukning kommer bli med så fina fynd! Ha en skön kväll! Kram M

    SvaraRadera
  6. hej!
    hittade nyss hit,här var det fint!!=)
    så fint kök och mysiga bilder!

    ha det bra!

    SvaraRadera
  7. Vad roligt med "privat" loppis! Så fina bilder du bjuder på som vanligt;) Gillar ditt ägg som du visade i förra inlägget! Kram Johanna

    SvaraRadera
  8. Man blir glad av fina fynd.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  9. Vilka vackra fynd du gjorde! Det blir härlig dukning till påsk! Man ska leva med hjärtat, så rätt, så rätt!!! Tittar tillbaka in här...vill ju se fortsättning på bygget! Glad Påsk!

    SvaraRadera
  10. Hej vilka fina fynd du gjort, gillar också silver. Brickan ser faktiskt exakt ut som den jag fyndade för någon månad sedan. Är helnöjd!
    Ha det gott!
    Kram Susanne

    SvaraRadera