fredag 13 mars 2009

Vit vår
Ägg, ljuslyktor & pippi, trivs på mitt köksbord.
♥Petra

7 kommentarer:

  1. As fint ju! Längtar till våren nu! =D

    SvaraRadera
  2. Hehe ja jag har bloggat ett tag nu :D Fick din länk via facebook och kunde inte sluta läsa och kolla på den fina inrednigen! Det är lätt att bli bloggoman =P hehe, Ha en bra dag du oxå! Kram

    SvaraRadera
  3. Hej! det är som sagt var väldigt lätt att bli bloggberoende. Måste göra lite annat nu... Fin vårdekoration du visar.
    (:Lotta!

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig vårig och påskig bricka!

    Ville titta in coh önska en fin helg!!

    KRAM Jenny

    SvaraRadera
  5. Fint du gjort inför påsk. Har själv ett liknande fat som jag gillar mycket.
    Välkommen in i bloggandet, har själv blivit biten...
    Ha det gott!
    Susanne

    SvaraRadera
  6. Vilken fin bricka!


    Ha en sköön lördag!

    kram Jenny

    SvaraRadera
  7. Jag blev så jätte förtjust i dina ägg så när jag var på stan i går köpte jag något liknande. Så nu ska det pysslas hemma hos oss. Vi kanske hinner baka lite också för det skulle behövas. Titta gäran in på min aldeles nya blogg.
    Kram Stina (Sofias syster)

    SvaraRadera