onsdag 25 mars 2009

Köket Just Nu

VITT

ROSTFRITT
KORG
FOTOGRAFIER
KRISTALLKRONA
STILLEBEN

Har fått en del muntliga förfrågningar om jag kan visa lite mer av mitt kök.
Så jag bestämde mig för att visa hur det ser ut just nu i denna stund, som ni ser tittar morgonsolen in här så bilderna blev lite si & så.
Köket har vit bas i klassisk något lantlig stil. Här ska det vara lätt att styla om med hjälp av prylar & blommor. För mig är det viktigt att det finns en god funktion eftersom här lagar vi mat, bakar & pysslar. I dagens morderna kök vill man ju ha alla bekvämligheter (fast att dom kanske inte är världs snygga). Jag har valt att tex inte gömma köks-tv:n utan isället köpt en jag kan leva med, så det blev en vit liten läcker sak.
Kram ♥Petra

2 kommentarer:

  1. Jättefint kök!
    Kul att se, eftersom vi inom en månad drar igång med vårt kök.
    Vad heter era luckor? Påminner om de vi skall ha, även handtagen.
    Vad har ni för vitvaror, typ kyl o frys? Rostfritt, blir det mycket kladdmärken?
    Tack för att du visade! /Johanna

    SvaraRadera
  2. Heej!
    Jättefint kök ni har!..
    Spisen, är det gashäll? Rätta mig gärna!:-)
    Kram på dig!

    SvaraRadera