torsdag 19 mars 2009

Jag ♥ Magasinet Jeanne d´Arc Living

Dagens inköp är Nr 2 av Jeanne d´Arc Living.
Härligare Magasin får man leta efter när det gäller vit lantlig inredning i Dansk/Fransk stil.
Här finns massor av fantastiska reportage, bla ett "hemma hos" Marie som till vardags arbetar som frilansstylist och skribent och som har den fina bloggen "Min lilla veranda".
Detta är verkligen ett Magasin jag kan & vill rekommendera.
Snart ska jag och lilla lillasyster ut på äventyr, får se om jag har något med mig hem som jag kan visa upp lite senare...
Kram ♥Petra

5 kommentarer:

  1. Det låter som en kanon tidning ;0)
    Kikar in för första gången & ville bara säga vilken fin blogg du har..
    Hjärtligt Välkommen in till mig..
    Kramen Cecilia

    SvaraRadera
  2. Hej! Länkade mig fram till dig!vilka häärliga bilder du har tagit på snö dropparna...Nu känns det att våren är på gång!!Ha en bra kväll:)Helen

    SvaraRadera
  3. Hallo :-)
    Så koselig at du stakk innom min blogg :-)
    Bergen er en flott by :-)
    Nå begynner våren å komme her og da er den ennå vakrere!!!!!!
    Du er hjertelig velkommen tilbake til Bergen by :-) Herlig blogg du har!!

    SvaraRadera
  4. Hej Petra,
    Den tidningen är jag så nyfiken på, har aldrig köpt den!

    Ha det så kul med din lillasyster, hoppas vi får se vad ni hittar på bloggen sen:)

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  5. Jag har inte ens kikat i det första, så dom är värda att köpa antar jag? Hm, undrar vart jag ska hitta ett ex då...

    ~Livet i byn

    SvaraRadera