onsdag 18 mars 2009

Det är detaljerna som gör det







Detaljbilder från Flaggduken 2.
Välkommen hoppas jag att alla som träder in genom min dörr ska känna sig!
Ägget är en gåva från min söta & rara mellan lillasyster.
Hjärtat finns i min hall på fönsterbänken.
Detaljbild broderi.
Amulett med Madonna motiv.
Doftpåse med lavendel.
Hjärtat har fått en liten kvist eukalyptus om halsen.
Vita pärlor samsas med olivträd & mossa.
Mitt fina ägg. Jag ♥!
Har märkt att jag älskar ägg i alla former, konstigt nog gör mina småsystrar det också.
Snart ska jag ut och binda mig en krans av björkris till ytter dörren.
Kram ♥Petra

6 kommentarer:

  1. Oh det silvriga ägget är ju underbart vackert!

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  2. Åh vad mycket fint du visar. Å din ugn...sååå vacker :). Tack för dina goa ord...de värmer gott!
    Kram whitevintagedreams

    SvaraRadera
  3. Hej Petra!
    Vilka fina bilder:)

    Och din spis är ju jättefin, en sån hade jag inte tackat nej till!

    Jag lägger upp dig i min blogglista:)

    Ha en bra dag,
    kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Så fina bilder du bjuder på, som vanligt;) Jag har också tänkt ge mig på att göra en björkriskrans, något tips? kram Johanna

    SvaraRadera
  5. Visst är det detaljerna som gör det allt. Utan dem vore hemmen inte så mysiga som de är :) Fint!!

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Visst är det detaljerna som gör det där lilla extra. Du visar så många fina bilder, det är så inspirerande att kika in till dig.
    Kram lotta!

    SvaraRadera