torsdag 26 februari 2009

Kärlek i köket...



I dag välkomnar jag Lagerhaus till Örebro, självklart har jag och lilla lillasyster varit där redan. Detta är en butik som jag verkligen har saknat här i stan, det finns alltid något kul att shoppa där. Jag tyckte att dom här prylarna med små bakelser(disktrasa & servetter) kunde passa bra när man har kalas. Måttsattsen med hjärtan kunde jag bara inte motstå. Och ja, det är viktigt att diskborsten matchar.


Jag har också köpt kärlek på flaska som utlovar rosa moln, kärlekstörst & förälskelse. Ser fram emot en slurp Kärleksbrus som kostade endast 25 pix, billigt om den håller vad som lovas.
Lite söta papper & band fick också följa med hem. Rosa tulpaner står på köksön och ser ut som små smällkarameller. ♥Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar