tisdag 23 juni 2009

♥ Sommarminnen ♥


Bilden är tagen av mig på Chicken island, Krabi Juni 2008
Drömmer mig tillbaka till förra årets semester som tillbringades i Thailand en hel månad med familj & systrar med sambor. Vi passade också på att bli Herr & Fru Spännare på vackra Kata beach i Juli 2008. Ska visa er lite bilder från bröllopet längre fram. Önskar att jag just nu satt på ett plan mot en exotiskare plats, men denna sommar ser det ut som vi får tillbringa hemma med husbygget.
Men man kan ju alltid drömma....

Kram ♥Petra

10 kommentarer:

  1. Mmm, vilken härlig bild! Skulle nästan göra vad som helst för att sitta på den stranden nu :-)

    Kram Sofie

    SvaraRadera
  2. Åh, vad härligt! Drömmer mig bort...Ljuvligt att gifta sig på en strand!

    Kram Anna-Lena♥

    SvaraRadera
  3. Åh vilken underbar bild, vilken längtan efter sol och värme den väcker hos mig. När jag var föräldraledig med vårt första barn så tillbringade vi flera månader i Thailand, det var helt underbart, oj, vad jag började längta dit nu :-)
    Men det är faktiskt roligt att fixa med huset oxå, roligt på ett annat sätt, eller hur? Själv ser jag framemot att få jobba lite med huset under semestern :-)

    Ha det så gott!

    Sommarkramar från Katarina

    SvaraRadera
  4. Just det, glömde säga Grattis till den stundande 1-årsdagen!
    Hoppas att ni får en superhärlig dag!
    Kram
    Katarina

    SvaraRadera
  5. Så härligt det ser ut!!! Låter mysigt!

    Ha det bra!
    Kram L-L

    SvaraRadera
  6. ÅÅå uuuundrbara thailand!!!Dit längtar man ju tillbk jämt!! Vi vr där 2003...några år sen...o vad jag vill tillbaks! Vart var ni nån stans??

    Ha en härlig vecka!!!
    ~♥ Kramar Millan ♥~

    SvaraRadera
  7. Ja, det är härligt att man kan det:)
    Och vilket fint minne sedan!
    Vilken fin bild!

    SvaraRadera
  8. Vilken fin bild!
    Förstår att du längtar tillbaka, Thailand är verkligen fantastiskt!
    Söta Clogs de hade på Lindex, får nog ta mej en kik där :)

    Kram
    Jessica

    SvaraRadera
  9. Thailand är så underbart...Vi var precis i dom krokarna fast senast 2007. Det kostar ju som sagt en del att åka dit som familj. Måste ha varit underbart att gifta sig där....

    Kram Anne

    SvaraRadera
  10. Det ser underbart ut.....
    Vi drar i morgon till Kreta på bröllopsresa!!
    Barnen blir oxå med så klart. Kramar Annsofie Wreeby

    SvaraRadera